Ha aldrig plånboken i bakfickan!!!!!!

image113

Peter ringde i panik för en liten stund sen och sa åt mig att spärra alla kort. Någon hade ryckt plånboken ifrån honom och den låg som vanligt i bakfickan! Jag upprepar: BAKFICKAN! Det är som att be folk att sno den. Jesus christ!

Fick kasta mig in på hemsidan och ringa Handelsbanken. Det gick fort och lätt. Lyckades till och med komma ihåg Peters sista fyra i personnumret trots paniken. När jag som bäst satt och funderade på vilka andra kort han kunde tänkas ha så ringer han igen. Plånboken är återfunnen med alla kort kvar men 2000 spänn är borta. Som jag har sagt förut: Man behöver aldrig undra på vart man ska göra av pengarna....

Man kan bara hoppas att han har lärt sig något av den här historier och alla killar: HA INTE PLÅNBOKEN I BAKFICKAN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback