Lugn lördagkväll

Blev inte så mycket städat tyvärr för M. ringde och frågade om hon kunde komma förbi en sväng. Angelina och E. lekte jättebra tillsammans förutom när Angelina drämde till E. i huvudet. E. blev mest paff men jag skällde på Angelina så hon började gråta. Slåss ska hon minsann inte göra....
Annars har Angelina varit supergo och snäll idag.

Peter ringde ifrån Spanien och allt var bra. Varmt och gött tydligen. Kul för dem. Nä jag är inte bitter....

image111
Såna här skulle jag tippa att min käre sambo kommer att dricka några den kommande veckan.

Fick iväg lite skräp och pantflaskor i alla fall så det är lite mindre skräp i garaget, men det är långt kvar innan vi ens kan drömma om att få in en bil där.

Hämtade Stefan hos J. i Karlanda och mutade Angelina med riskakor så hon inte skulle somna. När jag väl kom fram så säger Stefan att han vill sova hos mamma! Hahahaha....Skulle inte tro det när jag har kört flera mil för att hämta hem honom! Han fick snällt följa med hem.

image110


Nu ska vi ladda inför Askim imorgon. Har inte ens provat badblöjorna på Angelina men jag hoppas att de passar. Ska bli riktigt roligt. J. följer med Stefan så han är sysselsatt.

Bäst idag: Att jag har fått något nyttigt gjort.
Sämst: Vädret!!!!! Vill ha SOOOOOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback