Ondskans ansikte????

Fick höra sent igår att de hade Englas mördare fast. Att hon var död förstod man ju tyvärr ganska snart. Tänker och lider framför allt för hennes mamma som vägrade ge upp hoppet. Som förstod nästan direkt att något var fel när Engla inte kom hem. Som pratade med Engla bara några futtiga minuter innan HAN kom och tog livet ifrån henne....
image119


Fick se direkt imorse att Aftonbladet publicerat både namn och bild på förövaren. Hur ser ondskans ansikte egentligen ut? Tittade en stund på de suddiga bilderna och vad jag såg var en ganska tjock och alldaglig man. Ingen man skulle haja till när man såg direkt. Det är det som är det läskiga tycker jag. Oftast är det inte de som ser lite skumma och skamfilade ut som är värst. Det är nog svårt att se ondska på utseende. De onda går omkring där mitt ibland oss och vi kan inte se vilka de är....En enda sak är bra och det är att HAN nu är fast och inte kan skada någon mera. Nu tänder jag ett ljus för Engla och hoppas att hon har det bra var hon än är....

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback