Shit! Baddräkten är för stor!

image114

Denna upptäckt gjorde jag nyss när jag skulle prova min nyinköpta baddräkt inför dagens utflykt till Askim. Köpte storlek large för att vara på den säkra sidan men kruxet är att den är gjord för någon med betydligt längre överkropp än min. Detta gör att brösten är farligt nära att åka ut på sidorna eftersom baddräkten sitter för löst. Det är bara att hoppas att den smiter åt mera när den blir våt. Bikini är inte ens diskuterbart med mina valkar....Fortsättning följer....

Matsäcken är packad och nu ska jag bara försöka få ordning på barnen så kan vi åka. Gissar att det kan ta längre tid än vad man tror....

image115
Fick ett SMS ifrån Peter strax efter att jag hade somnat. Känsliga personer varnas härmed! Okej, så här stod det. Ordagrant: " Jävla biiiip-spanjorer! Hoppas dom dör i gonorré. Har räknat ut att de fick 1200 kr dom jävlarna. Kortet är spärrat så de fick i all fall inge mer" Jojo....Han kom lindrigt undan i alla fall tycker jag men nu är ju korten spärrade så han får väl leva på Lasse resten av resan antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback