Sol sol sol!

Kommer att bli en underbar dag idag!Solen strålar från en klarblå himmel. Ingen vanlig syn direkt. Synd bara att man jobbar...
 Var helt svullen i ansiktet när jag vaknade imorse. Vet inte om det beror på någon allergi eller om jag helt enkelt var jävligt trött. Jag såg inte så snygg ut i alla fall.
Nu är jag på jobbet och laddar upp med en grov fralla bestående av brieost och kalkon. Mums.
Fick höra på Värmlandsradion att sjukvårdspersonalen ska strejka. Hoppas att det går fort över så inte min halsmandeloperation blir framflyttad. Jaja det är väl inte hela världen. Det är värre för de stackars cancerpatienterna som kanske inte kan opereras på grund av strejken eller folk som behöver akutsjukvård. Egentligen helt knäppt tycker jag att det kan gå till så tycker jag. Tänker inte skriva så mycket mer om detta innan jag vet vad strejken handlar om....

Nu är det time for work....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback