Svarta listan

Idag tänkte jag lista tio saker som ni kanske inte visste om mig och som jag helst inte talar högt om. Min svarta lista över laster och olater....

1. Trots att jag tränar en hel del så gör det ju ingen skillnad eftersom jag också äter som häst. Älskar framför allt smörgåsar, pizza och choklad. Har fortfarande cirka 15 kilos övervikt att bli av med efter graviditeten.

2. Bälgar i mig minst en liter cola light eller Zero-varje dag

3. Snusar drygt en halv snusdosa om dagen.

4. Sover alldeles för lite.

5. Äter för lite frukt

6. Avbryter alldeles för ofta andra när de ska prata eftersom jag älskar att prata själv. Är högst medveten om att detta är en JÄTTEDÅLIG vana. Ska försöka bättra mig.

7. Blir sur och fort arg över småsaker.

8. Har fruktansvärt dåligt morgonhumör och detta går oftast ut över barnen.

9. Är oförmögen och totalt ointresserad av att sköta växter och därför dör allt hemma hos mig.

10. Kan vara oerhört lat när det gäller saker jag inte tycker är roliga att göra t ex städa toaletten eller putsa fönster.

Sådär ja! Jag skulle kunna fortsätta ett bra tag till men tror att jag avstår.....


Kommentarer
Postat av: Rikard i Sillerud

Men snälla terese du kan ju inte dricka så mycket
cola det är INTE nyttigt tycker både jag
Björn i Lisslerud och i synnerhet din Pappa
skärpning!!

2008-04-17 @ 15:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback