Träningsvärk på gång

image104

Känner att det börjar strama lite nu i baksida låren och rumpan. Armarna känns också sega. Det är svårt att resa sig från stolen. Den berömda pump-träningsvärken är i antågande. För er som aldrig har drabbats av den så ska ni veta att den är grym! Första gången jag någonsin bevistade ett pump-pass så gjorde jag misstaget att lägga på vikter på stången. Resultatet blev att jag knappt kunde gå på en hel vecka! Nu är det några veckor sedan som jag pumpade sist så jag misstänker att de kommande två dagarna blir smärtsamma.....

Angelina höll mig vaken till halv två igår så jag känner mig som ett mosat lingon för tillfället. Hon hade feber och vaknade vid halv tolv och ville inte somna om. Till slut gav jag henne Alvedon och då knoppade hon äntligen in. Troligtvis är det vaccinationssprutans bieffekter som kommer nu. De sa på dagis igår att hon kändes varm direkt efter att hon vaknat. I övrigt är hon i alla fall pigg. Ska köra henne till mamma när hon har vaknat för nu är det snart dags för mig att gå till jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback