Väck mig någon...

Blev inget längre inlägg igår kväll heller...Dels för att jag hade en unge som var vaken när jag kom hem (Angelina) och inte ville sova igen och dels för att vår skärm har gått helt bananas....
Halv ett lyckades jag till slut få Angie att somna om och då var jag helt slut själv. Den här förkylningen eller allergin som jag har fått tar ner mig något fruktansvärt. Det känns som om kroppen är gjord av gelé. Kan knappt lyfta armarna.

Nu på morgonen har det varit liiite stressigt. Angelina ville ju inte gärna vakna kvart i sju så hon var halvt medvetslös när jag släpade iväg henne till dagis och Stefan var inte mycket bättre. Själv har jag varit hos H. och lämnat bilen på lagning så det blev en liten promenad till jobbet.

Nu sitter jag här och slänger i mig en seg fralla som var kvar sen igår och har inte ens fixat mig i håret. Ibland känns det som om världen överfaller en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback