Varför ska allt vara i sista minuten???

Nu jävlars är det bråttom. Måste skynda mig att kopiera lite papper som ska vara inne på fritidskontoret idag. Några verifikationer som ska bifogas till en ansökan Träningsverken har gjort på hos kommunen. Har haft flera veckor på mig att fixa detta men eftersom jag inte har tillgång till kopiator eller scanner så har det liksom inte blivit av. Nu får jag panik-fixa detta nu på jobbet innan jag börjar....Varför gör jag så här varje gång??

I övrigt ser det ut att bli en strålande dag. Ska kanske till Töcksfors idag och kolla in vårjacka till Angie. Vi får se vad jag orkar. Blir nog ganska hektiskt på jobbet idag skulle jag tro.

Lyckades spilla jordgubbskräm på Angelinas byxor innan dagis idag. Sånt känns inte bra alls....Bara att byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback