Idétorka...

Oftast när jag bloggar så går allt av bara farten. Saker jag har gjort, saker jag funderar på, saker som retar mig osv.
Idag är det helt tomt i huvudet. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om så egentligen skulle jag bara skita i det. Blir nog en fruktansvärt osammanhängande historia idag skulle jag tro.

Jag kan ju börja berätta om vad jag har gjort för det är jag helt på det klara med.

1. Vaknade sex. Duschade och rakade mina ben.
2. Väckte Angelina och gick med henne till dagis
3. Jobbade till klockan tre. Inget anmärkningsvärt hände. Nuförtiden känns det som om det inte händer något alls exceptionellt att skriva om. Ann-Marie påstår att Putte Nelsson (pianisten i Så ska det låta) var inne men jag har tittat på bilder och jag är inte helt säker....
4. Hämtade upp en pizza till Stefan på vägen hem
5. Hämtade Angelina på dagis.
6. Bytte om och städade kattlådan.
7. Körde Angelina till morsan.
8. Åkte ut till golfbanan och spelade damgolf med Charlotte och Caisa. Idag spelade vi med tre klubbor. Jag valde drivern, järnsjuan och puttern. Började ganska bra men mitt närspel har fullständigt havererat. Lyckades gå runt på 42 slag netto och vann i alla fall bollen....Alltid en tröst i mörkret.
9. Åkte till Trollhallen och handlade lite.
10. Nu är jag hemma och bloggar. Jag och Stefan ska ha filmkväll och titta på Hot Shots 2 (Han har valt filmen men så länge det inte är tecknat så klagar jag inte).
That´s it. Det var min dag hittills....

Några andra reflektioner....
Tyskan som troligen mördade de små barnen i Arboga verkar otroligt galen oavsett om hon är skyldig eller inte. Det kan inte vara vanligt att man sitter i rätten och skrattar när man är åtalad för mord. Det skulle inte jag göra i alla fall....Jag klarar knappt att läsa artiklarna om morden för då börjar jag att böla...Så fruktansvärt att hitta hela sin familj totalt sönderslagen...så ofattbart tragiskt....

OS började ju inte så bra för Sveriges del. Förlust mot Kina i öppningsmatchen och nu får damlandslaget det ganska tufft framöver. Hann ju inte se matchen själv så jag kan inte uttala mig vidare om eländet.

Damen som bestämde sig för att gasta efter toanyckeln i örat på mig samtidigt som jag pratade med en säljare på Färskvarucentralen i telefon borde lära sig en hel del hyfs...eller hålla sig....

Dags för kvällsmat och lite film...so long

Dags för lite kvällsmat och film...
So long....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback