Sen bloggning...

Övervägde ett tag att inte blogga idag men det får bli en liten kortis i alla fall.

Missade OS-simningen inatt för när klockan ringde så stängde jag helt enkelt av. Vaknade kvart i sex istället och fick se strax efter Phelps hade tagit sitt fjärde och femte guld. Helt otroligt!
Nystrand klarade ju också av att avancera till final men jag tror att det kommer att gå för fort för honom där...
Kollade handbollsmatchen och rodden också. När det gäller handbollsdamerna så tror jag att de faktiskt kan gå vidare och kanske överraska för de spelar stundtals riktigt bra. De måste dock få ordning på anfallspelet och sätta fler klara chanser. De gör liksom motståndarmålisen bra...
Karonen var grym i sitt semifinalheat. Ibörjan såg det riktigt risigt ut men sedan var det inget snack om saken. Bara han nu har lite krafter kvar till finalen också...
Dagens silvermedaljör såg jag dock ingenting av förrän han redan gått i mål. Missade hela cykel-loppet för jag trodde inte att Sverige ens hade med någon deltagare där. Där ser man....

I övrigt så har jag hunnit med att hälsa på pappa en stund idag, lagat mat, spelat golf och haft filmkväll med Stefan. Nu är klockan sent och jag blev plötsligt jättetrött känner jag....

Imorgon är det jobb igen som gäller och så kommer Peter hem....Gött de....

Nu ska jag gå och sätta klockan så får vi se om jag lyckas masa mig upp tills Nystrand ska simma final. Ska lägga telefonen en bit ifrån sängen så får vi se om det hjälper....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback