God Jul!

Yes nu har julafton anno 2008 precis startat. Jag har nyss slagit in de sista klapparna och nu ska det verkligen bli skönt att sova en stund. I år har inslagningen varit en mardröm! Massa paket med konstiga former och som jag inte har passande karonger till. Mina paket ser som vanligt ut som om en treåring har slagit in dem.....

Har haft lilla julafton som sagt och bilder får jag helt enkelt lägga in när jag hinner och orkar...
Peter hade i vilket fall som helst lagat kanongod julmat (som vanligt) och nu är vi stoppade som grisar ända tills imorgon när det är dags att börja om igen....

Angelina tyckte det var SÅÅÅ roligt att ha både morfar och farfar här samtidigt så hon showade ordentligt.
Nä nu måste jag sova innan jag somnar sittandes....

Vill passa på att önska er alla en riktigt God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback