Kaos!

Oj oj oj va skönt att sitta ned i några minuter och få lite mat i sig. Är på jobbet och här är det ett smärre kaos idag.
Är ganska så trött också eftersom vi var på hockey igår och kom hem sent. Var halvt medvetslös imorse...
Fick gräva fram BMW:n också som har stått still i två veckor. Den startade otroligt nog på första försöket. Min lilla pärla!
Sedan hackade den inte en enda gång heller vilket är lite mysko. Den har ju hoppat och studsat som bara den så fort jag har kört på ettan.

Får försöka lägga in lite hockey-bilder senare ikväll om jag hinner och orkar. Trist bara att det blev ett så nesligt slut på matchen. Förlust med 11 sekunder kvar!

Ikväll är det Idol-final och då ska jag faktiskt titta. Heja Kevin!

Nu måste jag återgå till kaoset...So long,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback