Usch och fy!

Var nyss inne på Årjängsportalen och då fick jag se dem! Mingelbilderna från hotellet i förrgår. Hade en känsla att jag inte hade sluppit undan den här gången och det hade jag inte heller....Jag säger bara: Huvvaligen! Man är verkligen inte snygg när man är full! Väldigt få människor är det men jag är ett groteskt exempel. Ska nog skriva ut bilden med mig och P.W och ha i avskräckande syfte....

Har precis kommit hem ifrån jobbet. Det var minst sagt stressigt en stund idag och högljutt som satan. Ska bli skönt att bara ta det lugnt sen....Håller på att laga fisk nu och det ska bli riktigt gott med något annat än julmat. Massor med gröna ärtor ska det vara till också. Jag är fullkomligt tokig i gröna ärtor.

Peter och barnen har varit i Töcksfors och köpt spel till X-boxet. Peter köpte NHL 2009. Är åratals sedan jag spelade ett hockeyspel så jag får nog prova senare....Förr spelade jag ju hur mycket som helst men det var på den tiden när det fanns lite tid över ibland....

Nä nu är det bäst att jag kollar så inte fisken blir svart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback