Lusse-mys

Det är så himla typiskt! Idag när jag faktiskt kan sova nästan en och en halv timme längre så vaknar jag jättetidigt. å andra sidan somnade jag strax efter Idol igår så jag har ju sovit mer än jag brukar. Nu ska jag snart gå och göra iordning blåbärsglöggen och mysa ned mig i soffan framför luciatåget på TV. Missar jag nästan aldrig....
Sedan är det dags för att ta en dust på cafét igen. Var i ärlighetens namn ganska slut igår kväll. Mina vader gjorde så ont att det var plågsamt. Ska prova några andra skor idag. Får se om det blir lika stor rusch idag. Skulle inte tro det men man vet aldrig...

Nu ska jag visa lite bilder från hockeyn i torsdags....


En förväntansfull Stefan i full mundering...


Suddig bild på spelar-entrén


Det första som hände  (efter HVs ledningsmål) var att domaren av någon anledning brakade rätt in i sargen....


Jubel vid FBK:s 1-1-mål.


Ståplats


Måfåbild...


Inget mål fast pucken var inne...domaren hade blåst före....


Jonas Gustavsson var bra som vanligt


Här var det väldigt nära....


Lite gruff framför målet


Färjestad tekade klart bäst


Äntligen! 2-2-målet gjordes av Jörgen Jönsson men satt långt inne trots att FBK sköt över 40 skott!


Peter är väldigt koncentrerad på matchen...


Neeej! HV 71 gjorde segermålet med endast 11 sekunder kvar av matchen. Skit också, tycker Stefan.

Måste bara säga att diskussionen om att Kevin i Idol skulle vara något proffs bara för att han har varit med i Maltas melodifestival är minst sagt löjlig....Han var bäst och en värdig vinnare helt enkelt och troligtvis den gladaste Idol-vinnaren någonsin. Däremot är hans musiksmak lite udda verkar det som....

Nu är det dags för lusse-mys framför TV:n. Helt för mig själv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback