Ren nostalgitripp

Tog en tur ut med Angelina i snön idag. Skulle göra en snögubbe tänkte jag så jag började att rulla. Lina var dock inte så intresserad och satte sig i den igensnöade sandlådan istället. Tog vagnen upp till Årjäng när vi skulle handla. Kände mig jäkligt hurtig. Har blivit alldeles för mycket bilåkande den sista tiden.
Lina somnade typ tio meter från vårt hus på tillbakavägen så jag passade på att öva på aerobicpasset samt bränna lite ny musik.

Annars har det väl varit en lugn och stilla dag på Blomstervägen förutom att Stefan hade hamnat i bråk under ett snöbollskrig i skolan samt att Angelina har varit ganska trotsig hela dagen.

Aerobicpasset gick väl sådär. Kändes att jag inte hade övat ordentligt men det fick gå. Blir mindre och mindre folk nu inför julen. Det är likt sig varje år. Därför ska det bli skönt att bara köra en vecka till.

Har lagt upp lite bilder på Facebook och tänkte lägga upp några gamla här eftersom jag inte har tagit några andra bilder idag. Som en liten nostalgitripp...


Stefan 6 år och 5 år och nyfriserad


Stefans snygga födelsedagstårta som Peter fixade till honom


Början på en nationaldagstårta


Gamla uteserveringen...allt var INTE bättre förr...


Jag har precis varit på Antigua och är ganska brun...


Micke leker med Stefan


Jag och Peter på tältsemester i Götet


Tessan har kostymen på och är på väg till Leksand


Morgan o Peter på Antigua


Första gången Stefan var på Mallis. Kolla så liten han är!


Påskgubbe


That`s a huge bitch! Jag dagen innan Angelina föddes. Hur f-n orkade jag gå omkring med den där magen???


Lina nyfödd


Mallis igen...


Jag får en Thailandsresa i julklapp och blir såååå glad!


Henka i fin form


Klacken i Leksans. Tror att det är Putte på Grillen som står där med rakat huvud full i färg....


Pessepaus i Dalaskogarna


Tessan är en aningens dragen på en förfest på Broms....

Näe nu får det räcka för idag. Undrar varför vi inte har några bilder från 2004 och 2005? Var är dom egentligen?

Nu ska jag nog ta och nanna kudden snart. Ska jobba tisdag till fredag den här veckan och fredag kväll är det julbord. Tur att man är ledig på lördag i alla fall....

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback