156 poäng!!!!

Pust. Vilken dag det har varit idag. Först masa sig upp ur sängen vid sex. jag var trött, trött, trött...Sen var det dags att ruska liv i Angelina som har fått vanan att sova lite längre på morgonen. Som tur är har hon just en aningen bättre morgonhumör än jag så det var inga problem att få henne till dagis utan gnäll.

Ganska mycket folk på jobbet. Kändes riktigt kul eftersom det inte precis har varit mycket jobbande för mig på sista tiden. Härligt med lite omväxling ifrån alla sjukdomar.

Skulle egentligen köpa med mig Thai-mat hem idag men glömde naturligtvis bort att de stänger 15.00. Kom dit tio minuter försent och fick tänka om. Det blev istället en rätt lustig blandning av klyftpotatis med grönsaker, schnitzel och pizza-sallad. Det gick ner det också.

Körde Angelina till morsan och direkt till cirkel-träningen. Idag var vi elva så det var bättre än i söndags. Kände att det blev ordentligt med energi i passet idag eftersom jag hade gjort om en hel del. Svettigt var det i alla fall. Höll på att storkna under stretchen eftersom jag lade på ganska mycket tyngder igår. Har träningsverk i armarna så det bara sjunger om det.

Sen var det bara att kasta sig och hämta Stefan och vidare till tisdagens stora bowlings-duell. Förra gången vi spelade direkt efter träningen så gick det otroligt dåligt så mina förhoppningar var inte så höga. Började inte så bra heller. Fick bara 76 poäng första serien. Stefan´vann den omgången. Sen kom jag in i ett otroligt flow i andra serien och fick totalt 4 strikar och 2 spärrar. Totalt 156 poäng! Rekord!

Johan, Britt-Marie och Johanna var också där och spelade och Johan ville naturligtvis sätta mig på plats direkt så han tjongade till med 167 poäng precis efteråt. Det var hans rekord också. Typiskt att man aldrig får vara bäst....
Kul var det i alla fall, men armarna är rätt slut vid det här laget.
image25
Beviset


Sen har vi tvättat bilen i biltvätten på Statoil och inhandlat nya vindrutetorkare. Imorgon är det nämligen dags för årets värsta dag, Besiktning! Jag HATAR verkligen bilbesiktning. Det är så illa att jag nästan vill betala någon att göra det åt mig. Vet egentligen inte varför men jag känner mig bara så jävla dum när jag är där. Jag kan ju absolut inget om bilar och dessutom hittar de ju alltid något fel. Dyrt blir det nästan alltid. Skäl nog att hata besiktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback