Kortklippt igen!

Nu känner jag mig som en ny människa igen! Det långa stökiga, bökiga, krulliga barret är borta och ska så förbli en lång tid framöver! Blev inget bloggande igår eftersom en viss liten "krötis" vägrade att sova. Somnade snällt vid sju. Vaknade vid nio. Somnade vid kvart över nio och vaknade vid tio igen. Då fick hon vara uppe och härja en stund när jag tittade på "The Tudors". Sen somnade hon tack och lov för natten.

Långdag på jobbet idag och sen iväg på boxning. Ingen rast och ro idag heller. Innan den här veckan är över är jag nog rätt slten misstänker jag....

Nä dags att göra något....


Kommentarer
Postat av: Inga M

Kul att hitta Din blogg! Visste inte att Du hade en. Ha en bra dag!

2008-02-28 @ 13:49:17
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback