Har egentligen ingen lust...

...att blogga idag men ett litet inlägg får det bli eftersom jag sitter här ensam en fredagskväll och har dötråkigt.
Peter är i hamnen och hjäkper till som ljudtekniker, Stefan är i Kungshamn och Angelina sover. Jag skulle egentligen behöva packa inför semestern men jag är för lat. Det har jag varit hela dagen. Tror att det beror på att jag inte kom upp förrän tio. Det är inte bra att sova för länge för man blir bara slö...Jag har typ fördubblat mina sovtimmar den här semesterveckan...

Orkade inte åka till stranden idag men ångrade mig lite senare...Det var ju smällhett! Angelina har busat med Jonna mest hela dagen. Jag och Peter grillade lite förut och åt ute i den stekande solen. Vi behöver verkligen köpa ett nytt parasoll! När man äntligen kan äta ute så vill man ju inte förgås av värmeslag. Angelina har i stort sett levt på saft, frukt och glass hela dagen. Hon vill inte ha någon mat. Antar att det är för varmt....

Tog en sväng upp till cafét förut och kollade läget. Känns lite trist att fika när man inte får äta något. Lyxade mig med en cappucino. Hade tänkt att gå runt Strand idag men insåg att både jag och Angelina troligtvis hade dött på kuppen i värmen och utan vatten dessutom så det blev bara en tur runt Högerud. Lite motion i alla fall. Imorgon SKA jag banne mig ta mig upp ur sängen för en morgonpromenad eller golfrunda. Ska den här viktminskningen gå vägen så måste jag börja träna mer. Just nu ska jag väl inte klaga (har gått ner över tre kilo sen förra måndagen) men det kommer bistrare tider och då är det bra att ha rutinen inne. Det trista är att tre kilo på mig varken syns eller känns så jag får mäta mig istället.

Nu ska jag kolla på en film i min ensamhet. Tror att jag ska se "Walk the line". Den är nog värd att se om en andra gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback