Hemma igen!

Idag så åt vi en pang-frukost på hotellet innan vi rotade ihop alla våra saker och packade oss iväg i den överfulla bilen. Vi satte Angelina i baksätet bredvid mig och det var ett smart drag. Inget gnäll alls. Stannade till vid Torp och käkade lite mat och sedan fick jag köra resten. Rätt så skönt för det blir tråkigt i längden att bara sitta still i bilen....


Angelina tyckte baksätet var bättre....

Jag kommer att ha svårt att släppa den där hatten nu...

Kom hem till underbart soligt väder vid tretiden. Har ägnat eftermiddagen åt att plocka ihop saker, handla, tvätta och blogga. Känns skönt att vara hemma igen. Vi har haft en jättebra semester, men det blir slitsamt att bo så tätt ihop med två ungar som är både uppspelta och trötta.

Imorgon är det dags för golftävling. Jag och Charlotte ska vara med på Travtouren-tävling. Vi är de enda damerna ifrån Årjäng som är med. Kan gå hursomhelst för jag är rätt seg känner jag. Dessutom startar alla klockan åtta för det är shotgun-start. Jag börjar på hål 18. Får nog försöka att lägga mig i tid....

Nu ska jag försöka få Angelina i säng. Hon har ju varit uppe sent varenda kväll och igår var hon hur övertrött som helst. Det var inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback