Tillbaka till verkligheten....

Efter en helt fantastisk helg och måndag var det dags för jobb idag igen. Lite segt var det att gå upp måste erkännas.
Hände en rätt sjuk grej direkt på morgon. Det var några kommungubbar och fixade med gatan utanför cafét. De hade med sig kylboxar med mat som stod en bit ifrån och helt plötsligt grabbar en gubbe tag i en och knallar helt sonika  iväg. Mitt framför ögonen på cafégäster och allting. Kommungubbarna uppmärksammade dock alltihop och sprang efter och räddade sina lunchlådor...Mycket skumt händer och sker...Bäst att hålla hårt i grejerna....

Blev mycket folk på eftermiddagen så jag kom inte hem förrän femtiden. Har försökt att plocka lite i huset för det ser hemskt ut just nu. Angelinas rum var som vanligt värst. Har också laddat in alla bilderna från båtresan och bloggat. Lagat en god lasagne har jag också hunnit med.

Nu ska jag kolla "Morden i Midsomer" och ladda för golftävling imorgon. Jag och Calle A. ska partävla. Ska bli skitskoj!
Ska ta med kameran tänkte jag och föreviga det hela. Får se vad Calle säger om det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback