Midsommarafton i bilder....

Ber om ursäkt att jag hamnat efter med bloggen. Har latat mig rejält under helgen. Här kommer i alla fall mina bilder från midsommarafton som vi firade ute i Strand hos Bittan och Morgan....


Stefan och Angelina gör sig hemmastadda på bänken


Marielle fixade sig en riktig partyhatt


Värdparet


Tommy, Ing-Marie och Calle sitter och tjötar


Calle hade bakat grissini som var jätte-smarriga


Tommy busar med Angelina-som vanligt...


Stefan kröp under sängen och kom fram som en dammråtta


Barnen testar hammocken


Morgan häller upp den obligatoriska snapsen....


...och Peter blir så här glad!


Utsikten är inte fel...


Lite kubb hann vi också spela...


Hemfärd på cykel för samtliga utom....


...mig och Angelina som fick gå. Hon somnade i alla fall till sist.


Såhär glad var jag på hemvägen i den härliga sommarnatten.....

Den enda som jag inte lyckades fånga på bild var Linn och sedan hade jag ett foto på Lotta när hon äter. Lägger jag ut det här så kommer hon att hata mig för all framtid så jag avstår.
Det var en jättetrevlig midsommarafton med god mat och gott sällskap. Vi satt ute nästan hela kvällen fast det blåste och var ganska kyligt. Sen gick vi in och avslutade kvällen med att se Turkiet besegra Kroatien i VM.

Kommentarer
Postat av: Inga M

Ser ut som en trevlig midsommar! Hej Marielle! Fin hatt!

2008-06-25 @ 11:57:49
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback