Zlatan ä bäst!

Då fick han äntligen göra mål efter flera år av måltorka i landslaget. Som vanligt fick Zlatan inte värst mycket uträttat på planen innan han plötsligt blixtrade till och POFF så har Sverige 1-0. Härligt mål dessutom...
Sverige-Grekland var  långt ifrån någon underhållande match men det var väl å andra sidan inte att vänta heller. Kändes ändå för en gångs skull tryggt bakåt. Sverige spelade disciplinerat och tråkigt....
Tycker synd om Chippen som spelade riktigt bra innan han fick sin förmodade bristning. Å andra sidan så får troligen Sebastian Larsson spela istället och det är inte fy skam.

Henrik Larsson skulle skjuta oftare. Han spelade ju till sig massor av bra lägen och så passade han istället. Obegripligt! Larsson var kanske bäst på planen idag. Däremot tyckte jag att Fredrik Ljungberg var ganska kass. Han försvann liksom helt.

Spanien på lördag och då lär det bli åka av. Då måste Sverige spela minst lika disciplinerat som idag för att ens ha den minsta chans. Ska bli superkul!! Nu har man fått en drömstart på EM så nu gäller det bara att spinna vidare och hoppas att skadorna inte blir får många.

Isaksson känns trygg i målet. Förstår inte varför ingen vill ha honom....

Idag har jag städat i princip hela dagen. Har inte dammsugit på nästan två veckor och ni kan ju tänka er hur det såg ut med tanke på allt skit man drar in utifrån på sommaren när man springer barfota ute i trädgården.
Passade på att kasta i princip alla mina blommor som var döda och köpte nya. Blev riktigt trivsamt. Lite roligare att ha lite levande saker i fönstret istället som omväxling. Ska försöka skärpa mig med vattningen.


Nu ska jag försöka att tota ihop ett aerobicpass. Det är hög tid nu eftersom jag ska ha pass nästa torsdag i parken. Måste ju kunna allt utan och innan tills dess så det är bara att sätta fart. Sen är jag rädd för att det blir alldeles för många sidor lästa i Läckberg-boken inatt också. Skulle egentligen behöva sova men men.....är man nattuggla så är man....

Inga bilder idag för det funkar inte av någon anledning....SUCK!


Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Life is a Party !

2008-06-10 @ 23:36:51
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback