Gravid...jag?!!!

Eftersom jag är lite övertrött och inte kan sova så gick jag in på min Familjeliv-sida som jag inte har besökt på flera månader. Hade fått ett mejl. Det stod "såg att du var registrerad som gravid så jag kanske kan gratulera nu". SHIT!

Kastade mig ur mejlboxen och kollade presentations-sidan och längst upp står det  Roll: Gravid. Jag kan bara gissa hur snacket går eftersom denna sida besöks av rätt mycket Årjängs-folk...hahaha. Vet inte hur detta har gått till men nu är det ändrat till Förälder i alla fall så nu tror väl alla att jag har fått missfall sen....

Nu måste jag försöka sova. Ska till Säffle imorgon och röntga bihålorna. Ska lägga mig och snusa på min lilla Angelina-snutta som redan är på plats i min säng....

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback