Kaoset väntar

Sitter här nu och laddar inför dagens drabbning. Skärtorsdag. Vackert väder. Innebär sannolikt massa massa folk på jobbet. Missförstå mig inte: det är oftast väldigt kul att jobba när det är full fart, men skärtorsdagen kan ibland bli lite too much. I år så har ju Systembolaget i Strömstad dessutom beslutat sig för att ha stängt den här dagen så jag antar att det kan komma att bli invasion från vårt västra grannland.

image65

Är lite seg i benen efter gårdagens Step Up. Fick för mig att dra iväg på Camillas pass efter en eftermiddag av städning som hade gjort mig på oerhört dåligt humör. Lite påfyllning av endorfiner är aldrig fel. Riktigt roligt pass var det i alla fall och om några veckor ska jag vara vikarie så det är väl dags att snickra ihop ett eget.

Nä nu får jag ta mig samman och gå och göra mig iordning. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback