Klassiker eller ej...det är frågan?

Jag sitter här och funderar om jag ska anmäla mig till Tjejklassikern eller inte. Problemet är att jag har funderat på det i sååå många år nu. Det är det som är det stora problemet med mig. Jag är en drömmare. Jag vill göra så mycket men oftast blir det inget av. Jag skulle behöva en stor spark i baken helt enkelt.

Det verkar ju onekligen väldigt roligt och det vore ju lättare att verkligen träna året runt. Det som är mest gruvsamt är att jag måste börja löpträna om jag ska vara med och det är inget jag ser fram emot. Cyklingen är väl ok, men springa är så fruktansvärt TRÅKIGT! Det är emot mina träningsprinciper att göra något trist. Träna ska vara KUL. Det är mitt motto. Å andra sidan skulle man kanske kunna göra något kul av det. Var ju ute och sprang en sväng i höstas och med Mp3:n var det ju inte så illa.

Suck! Lär få fundera ett tag till.

Idag har det som vanligt varit full fart. Har jobbat och sedan var jag bara tvungen att dammsuga hela huset som såg ut som en sandlåda. Nu är nog behållaren full misstänker jag. Har försökt att plocka lite grejer och rensa undan, men det kommer fram lika fort igen....

image32
Såhär ser det ut varje dag på Angelinas rum...SUCK!


Stefan hade haft det bra på skolan idag och hade Vilson med sig hem en stund.

Angelina fick jag knappt ifrån dagis idag. Jag fick nästan släpa med henne hem. Hon var dock trött så hon somnade redan vid halv åtta.

image33
Syskonen busfrö

Fick ta mig i kragen efter den här lathelgen och köra lite cirkelträning. Rejält jobbigt. Behöver trigga upp konditionen inför helgen. Börjar bli lite nervös faktiskt när jag fick se att det är Steg 2 aerobic vi ska köra. Tänk om jag inte fixar det! Får låna pärmen med Steg 1 och plugga lite innan helgen. Vill ju inte behöva skämmas....

image34
Svettig, men nöjd efter träningspasset

Nu är det nog bäst att jag kojsar snart för imorgon har jag lovat att städa i bageriet. Inte så kul kanske, men måste göras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback