Premiär för bloggen på arjang.nu

Måste erkänna att det känns ganska nervöst för jag ser att jag från och med idag har fått en drös nya läsare. Å andra sidan är det ju det man vill när man bloggar så kul är det förstås.

Min blogg är inte någon bling bling fancyblogg med en massa modetips eller liknande. Den handlar mest om alldagligt vardagsliv och vad jag och mina närmast sörjande undrar över och pysslar med. Kankse tycker ni att det är dötråkigt kanske inte? Jag måste erkänna att jag själv är dålig på att läsa andras bloggar, men det är alltid kul att läsa när någon man känner till har skrivit. Inga Magnussons blogg kan jag verkligen rekommendera. Jag gillar även Alex Schulmans hustru Katrins blogg. Hon verkar vara en sjukt skön människa!

Hoppas att ni tar er tid att titta in då och då...

Ha de gött
Kramizar Tessan

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Det här är omöjligt att komma ut på nu. Tack för vänliga ord på Din blogg. Glad är jag att Du kommenterade i min blogg så jag återfann Dig. Hade slarvat bort adressen! Ha en bra dag!

2008-03-17 @ 22:33:05
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback