I väntan på Charlotte...

...sitter jag här och pustar ut. Har inte lyckats hinna blogga på en och en halv dag för det har varit minst sagt full sula. Igår jobbade jag hela dagen och i går kväll däckade jag i sängen och tittade på Oceans Eleven.

image255
Denna dagen började med att Angelina spydde på mig. Direkt efter att hon hade vinglat upp ur sängen så blää...
Hon har inte spytt något mer så kanske var det något hon hade ätit. Inte vet jag. Trevligt var det inte i alla fall.

Åkte och jobbade vid halv nio och det var bara att kasta sig in i tårtpackning och sedan direkt på smörgåstårtorna. Det var alldeles packat med folk hela dagen så vi fick verkligen bekänna färg. Jag höll mig mest ute i köket och Lotta och A-M fick tampas med kunderna.

För en gångs skull kom jag ihåg att lägga undan en tårta till min mamma så imorgon blir det Silviatårta. Hade tur att det fanns en smörgåstårta över också så den blir det ikväll lagom till Eurovision börjar. Glenn och Andrea kommer hit och kollar.
image256

Under eftermiddagen har jag och Angelina varit ute en stund och grejat lite. Imorgon ska det bli plantering tänkte jag. Sen har jag dammsugit hela huset och tagit in väldoftande syrener så nu kan jag nog med gott samvete sätta mig ner och njuta i soffan. Fattas bara en kall öl men det tror jag inte att huset kan uppbringa för tillfället. Kanke lite vin istället? Vi får se....

Nu hoppas jag att alla håller tummarna för Charlotte Perelli ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback