Katrin Schulman är kanske inte så smart...

image245
Katrin med maken Alex

...men hon är ganska underhållande. Läste just hennes senaste blogginlägg som handlade om "en fet och dum kassörska" som vägrade att låta Katrin betala eftersom hon inte hade någon kod. Hon hade fått mängder med kommentarer, många rent utav hatiska, angående detta inlägg. Katrin anspelade på att kassörskan automatiskt var dum i huvudet för att hon var tjock. Hon skriver sådär mest hela tiden. Hon har miljoner olika fördomar om allt och alla, hon ser sig själv som guds gåva till mänskligheten och beter sig som en bortskämd barnunge mest hela tiden. Det är just därför jag läser hennes blogg ibland. Det är ganska så fascinerande tycker jag att en 30-åring inte har mer vett i skallen. Eller också är det ett spel för galleriet bara. Kanske är Karin ändå ganska smart. Hon tjänar antagligen ganska fett med pengar så helt bakom kan hon ju inte vara.

Grejen är att när jag läste kommentarerna, som var övervägande negativa och fulla av påhopp på Katrin, så undrade jag varför dessa människor ens läser hennes blogg om de hatar vad hon skriver så mycket? Make no sense to me. En kille hade till och med kommenterat typ fem gånger och öste ur sig sitt hat. Han måste ha ett mycket tråkigt liv som ägnar så mycket energi åt en enda människa.

Jag kommer i alla fall fortsätta läsa vad denna galna människa har för sig i fortsättningen också, utan att döma eller hata henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback