Nästa sjukhusbesök...

Börjar bli som en dålig följetong det här med Stefan och sjukhus.
Nu ska vi dit tio i elva-igen!
Troligtvis har han fått svinkoppor i såret som han har på axeln. När vi kollade igår så hade han sår både på armar och ben som han inte hade visat mig.
Hade i alla fall ringt till sjukhuset idag efter att ha pratat med rådgivningen igår.
Eftersom svinkoppor smittar ganska lätt så fick han ta en sovmorgon idag, vilket var välbehövligt tror jag efter hans utbrott igår....
image214
Såhär kan svinkoppor se ut

Själv så är jag jättesvullen i halsen idag och hostar upp stora klumpar med slem. Ögonen är dock bättre men då har jag ju inte varit ute än.

Idag ska jag klippa mig och färga håret. Som jag har längtat!!! Det ska bli så skönt att få bort en del och klippa ur den tjocka manen.

Ska nog ta ett ordentligt städartag i tvättstugan också för den är nästan äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback