Lunchbrejk

Har några minuter kvar på min lunchbrejk som bestod av kycklingciabatta (som vanligt) så jag passar på att slänga in några rader. Har lite utav bloggabstinens. Hade ju tänkt att sammanfatta helgen igår kväll men jag orkade helt enkelt inte. Lade mig helt utslagen i sängen och kollade på Da Vinci-koden istället.

Har överhuvudtaget kommit lite efter den här helgen beroende på allt pyntande och städande. Nu till helgen är det ju dags för ännu mera pyntande så det är bara att ta nya friska tag. Fördelen är att huset är ganska välstädat efter helgen. Nu ska bara de förbannade fönstrena putsas innan man kan h'nga upp julgardinerna.

Gardinerna var det ja. Beställde ju nya till vardagsrummet och de har inte kommit än. Hoppas att de är på G i alla fall annars blir jag less.

Skulle ha lagt upp ett nytt block till aerobicen idag och det har jag inte heller hunnit. Försöker gå och fila ihop ett i skallen under tiden som jag jobbar. Blir roligt när jag kommer hem och ska prova om dte funkar. Kanske inte går ihop alls. Eller också får jag ställa mig ute i kallskänken och shaka loss lite. Då kommer vi troligen inte att ha en enda kund kvar sen....

Nä nu är det dax för A-M att äta och slut på mitt slöande....

Ikväll lovar jag att jag ska lägga in lite nya bilder om jag hittar min mobilsladd som Peter Slarv har lagt bort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback