Söndag kväll

Nu är snart även denna vecka över och det börjar närma sig jul med stormsteg.
Fick en god nyhet förut av Stefan. Jag behöver inte köra honom till skolan imorgon eftersom de har slöjd på Silbodal. Jippie. Innebär att man får sova lite längre....Gött....

Imorgon ska jag passa LInnéa när Andréa ska frissa sig. Kul kul...

Grattis Kalmar till guldet som i stor sett är säkrat efter målkalaset idag. Det var ni väl värda och passa på att fira för nästa år finns troligen inte bröderna Elm kvar....

Ett stort grattis även till P-G som kom femma i Japans VM-rallydeltävling. Det var han också värd efter all otur som har förföljt honom hela säsongen.

Presidentval denna vecka också. Ska bli spännande tycker jag. Kommer troligtvis följa valvakan i femman med Filip, Fredrik och Luuk. Om jag orkar vill säga. Jag ska ju i och för sig inte jobba på onsdag.
Jag håller stenhårt på Obama förövrigt.

Nu ska jag läsa en stund och hoppas på att Angelina somnar utan problem. Hon är nämligen vaken fortfarande. Peter däremot sover som en gris för han kände sig inte riktigt kry. Nu börjar den roliga sjukdomstiden. Hoppas att vi klarar oss ifrån influensan i alla fall. Det var längesedan någon i den här familjen var drabbad. Peppar peppar ta i trä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback