Att sova eller inte sova.....

Var uppe redan kvart i sex och tog en lång härlig varm dusch för att vakna till. Det behövdes verkligen för jag somnade inte förrän efter två inatt på grund av min lilla powernap mellan tio och elva. Huvaligen!
Sen spelade det ingen roll att jag var ute i god tid för det blir ändå bråttom när ungarna i princip VÄGRAR att vakna.


Kan ni tänka er vad det skär i hjärtat att väcka någon som sover så gott?


Lizzie vaknade däremot och satte full fart med att snutta på täcket. Det blir blött överallt och är ganska så äckligt tycker jag...

Ganska lugnt på jobbet idag också så jag och Bittan fortsatte att städa inför julskyltningen. Jäkligt tråkigt men det måste ju göras och så går ju tiden mycket fortare också. Vi har börjat spåna på lite ideér inför julskyltningen. Det är ju trots allt bara två och en halv vecka kvar hur otroligt det än låter.


Idag gjorde jag mig en tonfisk och räksallad till lunch och det var väldigt gott som omväxling till alla smörgåsar....

På eftermiddagen busade jag och Angelina en stund. Hon älskar när man riktigt härjar med henne. Idag var det hopp i sängen som var favoriten. Jag hittade på en liten sång som vi sjöng och hon ville aldrig  sluta hoppa.
Till sommaren får det bli en studsmatta i trädgården....

Bus och stoj....


Vadå? Har man inte blöjor på huvudet?


Angelina i full färd med att käka upp en strumpa. Inte så nice kanske....

Hade ingen vidare lust att ha cirkelträning idag men det ändrade sig när jag väl kom dit. Kom ytterligare två nya idag, lite yngre tjejer. Jättekul att de vågar prova på för det hör inte till vanligheterna att tjejer under 20 dyker upp på passen. Det är just vad föreningen behöver. Jättemycket energi i passet idag. Hade ändrat några stationer och det flöt på riktigt bra med tanke på att det är så många nybörjare med.

Har kollat Desperate Housewiwes och förhört Stefan på Veckans Ord. Första gången han hade orden med som han skulle. Däremot hade han fått en engelskaläxa idag på en stencil och den hade han redan tappat bort naturligtvis. Ganska viktig läxa dessutom eftersom de ska ha prov nästa vecka. Blev riktigt irriterad på honom. Han måste ju för fan någon gång i sitt liv lära sig att hålla reda på grejer! Han springer omkring minst ett par gånger per dag och letar efter saker som han "vet" att han har lagt där och där. Han hittar dem inte ens om de ligger mitt framför ögonen på honom. Jag har helt resolut slutat att hjälpa honom leta. Jag skulle inte hinna göra något annat annars. Oftast så ligger grejerna helt synliga också så det brukar göra sig själv och då kommer det
-"Ja just det! DÄR la jag dom!"
Suck!

Nu ska jag fixa lite papper som ska lämnas in till kommunen från föreningens sida. Sen hoppas jag att jag får somna lite tidigare idag.....

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback