Funderingar....

...märks att jag är lite trött just nu för då börjar jag fundera över så många saker. Undrar varför det är så egentligen? Det värsta är att om jag blir lite för övertrött så funderar jag på så mycket att jag inte kan sova. Men som tur var händer det kanske max 2 gånger per år. Jag sover oftast otroligt gott de få timmar jag sover.

Båda barnen somnade gott efter badhus-besöket kan jag lova. Stefan har ju varit där tre dagar på raken och han erkände för en gångs skull själv att han var helt slut. Angelina var helt i extas när hon badade och gjorde av med en hel hög av energi. Hon är lik sin bror i vattnet och är totalt orädd. Hon gjorde till exempel ett dykhopp med huvudet före nerför rutschkanan så mitt hjärta nästan stannade. Fångade henne i sista sekunden som tur var.

Stefan klarade matten galant trots att han var trött och nu har han kommit ikapp igen. Märktes på honom att han var nöjd över sig själv. Tänk om han bara kunde ha en lite mer positiv inställning så skulle allt vara mycket lättare för honom. Han kan ju om han vill.

Har faktiskt tittat på en film ikväll. Djävulens advokat. Al Pacino är riktigt bra i den. Keanu Reeves är som han alltid är i alla filmer. Väldigt mycket Keanu Reeves. Totalt träig och trist. Stefan såg början men när det började bli läskigare saker så drog han täcket över huvudet och somnade....

Undrar vad vi ska hitta på i helgen? Eftersom det är Alla Helgona så har vi stängt på cafét på lördagen och jag är ledig. Skulle vilja hitta på något i alla fall. Får förhöra mig med Peter imorgon när han kommer hem.

Blev ingen träning idag. Ska man ha en slappardag så får man göra det fullt ut....

Imorgon är det work igen och jag misstänker att det kan bli två ganska hektiska dagar inför helgen så det är nog bäst att jag föärs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback