Höstrusk...

Usch. Idag skulle man allt bra gärna ligga kvar i sängen typ hela dagen. Vilket grått höskruskväder!
Tyvärr så är det ingen valbar möjlighet utan det är bara att bita ihop och ta sig till arbetet igen. Känns som om jag knappt hinner hem och vända.

Igår var det verkligen en ganska slitsam dag precis som väntat. Lotta var kvar nästan till sex. Detta gjorde i och för sig att jag var klar redan sju så det tackar jag för. Skulle tro att det kan bli lite folk idag också när det är så dåligt väder.

Idol var verkligen inget att hänga i julgranen igår. Många falska röster och nervösa framträdanden. Alice var klart bäst även om jag har lite svårt för hennes ständigt klämkäcka framtoning. Hon gjorde "These words" som det vore världens lättaste låt att framföra. Det är det definitivt inte. Att Sepideh åter igen hängde löst är för mig ofattbart. Okej att hon inte var helt klockren igår men hon har en suverän röst. Lars och Johan däremot som knappt träffade en ton rätt sitter dock bergsäkert. Knäppt!

Blev så sugen på att sjunga själv efter Idol så det fick bli lite Singstar framåt kvällen. Lite trist bara att de flesta av skivorna har lagt av.

Nä nu måste jag försöka att göra mig färdig för work....
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback