Min nya telefon har anlänt!

Som jag har väntat på min nya mobiltelefon. Trodde ett tag att Telia inte ville sälja någon mobil till mig men nu idag fick jag till slut en avi i brevlådan. Ska snart ta en tur upp till ICA och hämta den. Tyvärr så kommer nog Stefan att dissekera den totalt så jag får väl vara glad om jag får kika på den.
Sen kommer vi till kruxet när man ska lära sig hur den fungerar också. Då är det ganska bra att ha en elvaåring som hjälper till att förklara. Jag har aldrig varit värst intresserad av mobiltelefoner men nu när det börjar bli så många funktioner på dem så fattar även jag att den kan vara mycket användbar. Det första jag ska lära mig är att kunna lägga ut filmsnuttar här på bloggen. Kul kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback