Och jag som tänkte lägga mig i tid idag...

...men jag har gett upp det där fullständigt. Hur jag än gör så somnar jag aldrig förrän halv ett-tiden. Imorgon är jag dessutom ledig igen så det är ingen fara.
Angelina sover hos mormor igen och jag saknar henne så otroligt mycket. Var tvungen att snoosa lite på hennes ena snuttefilt förut. Fick förresten åka upp en extra gång till morsan för jag upptäckte som tur var att jag hade glömt kvar snutten i väskan och det hade inte blivit bra när hon skulle sova.

Imorse var det hemskt att lämna henne på dagis. Hon var så pigg och glad när vi skulle dit men sen blev det helt knasigt när inte M. eller C. var där för att ta emot henne. L. på tvåan var där och hon har aldrig tagit emot oss förut. Angelina började stortjuta och klamrade sig fast runt halsen på mig och vägrade släppa. Visste inte riktigt hur jag skulle bete mig eftersom hon aldrig har gjort så förr. Gick och hämtade snutten och då släppte hon taget för en sekund och då passade L. på att ta henne. Usch vad jag hatar sånt där. Jag vet ju att hon slutar gråta när jag har gått men det är verkligen fruktansvärt att behöva vara med om det. Som tur är har jag varit med om det förr. Stefan höll på i nästan ett år med att skrika så fort man lämnade honom. När jag kom för att hämta honom ville han aldrig med hem....Då var det värre...nu har man liksom lärt sig hur barnen fungerar...

Hon var i alla fall väldigt kosig när jag kom och hämtade henne samt hela eftermiddagen när vi lagade mat och lekte litegrann....

Har haft cirkelträning idag och det var fullt ös som vanligt. Det finns plats för några till så det är bara att hänga på! Tog det lite lugnt själv idag och skippade konditionen eftersom magen krånglade igår. Körde otroligt mycket biceps så imorgon är nog mina armar lite loja...
Camilla ringde mig förut och frågade om jag kunde ta steppen imorgon för hon hade fått halsfluss den stackarn...Hade ingen vidare lust och dessutom har jag lovat Angelina att vi ska gå till badhuset imorron. Bittan var en ängel och lovade att ta passet. Tack för det.

Var och hämtade min nya telefon förut. Den var verkligen fräck. Stefan var helt i extas kan jag avslöja! Han skulle allt bra gärna vilja ha den själv så nu gäller det att gömma undan den för honom. Ska göra en "Peter" och läsa instruktionsboken så kanske, bara kanske, jag lär mig hur den fungerar också...

Gäsp va trött jag blev helt plötsligt....Time to go to bed! Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback