Födelsedags-shopping

Nu ska jag snart göra en kraftansträngning och vi ska åka med morfar till IKEA för att köpa födelsedagspresenter till Angelina. Hon ska få en riktig säng av morfar. Vad vi ska köpa vet jag inte men det finns alltid ganska mycket kul att välja på.

Imorse kände jag mig jättepigg och gjorde misstaget att dammsuga hela huset. Jag svettades floder och efteråt så hade jag nog inget smärtstillande kvar i kroppen för jag mådde piss. For upp till cafét för att fika men jag orkade bara ta två tuggar av en mousse-bakelse. Jag kände mig som en trasdocka.

Nu har jag legat och sovit i en dryg timme och tagit en ny dos så nu får vi se om jag orkár med en stund till....

Sen ska jag dänga Peter i Tiger Woods-spelet! Han slog mig tre gånger igår och jag blev skit-sur! Vi hann faktiskt inte spela klart tredje omgången för jag gick därifrån. Dålig förlorare? Inte jag inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback