Första passet avklarat!


Eftersvettig o go efter träningen. Fin min också!

Det är alltid nervöst att börja en ny tränings-säsong så nu är jag lättad när första passet är gjort. Idag fick det som sagt bli enbart styrketräning med gummiband och egen kroppsvikt. Har aldrig förut kört ett helt sådant pass och blev lite överraskad över hur jobbigt det var. Vi gick igenom precis hela kroppen och det blev en hel del övningar på en timme. Skulle faktiskt kunna tänka mig att ha ett sådant pass om det funnes tid...men det gör det ju inte.
Blir inte förvånad om jag inte kommer upp ur sängen imorgon för idag har jag tränat muskler jag knappt visste fanns.


Gummiband är ett jäkla bra och enkelt träningsredskap!

Nu ska jag snart sätta mig och planera för morgondagens pass. Är inte riktigt klar med det än. Är lite sur över att vår dator är så knäpp för nu kan jag inte mixa en ny skiva tills imorgon. Jag HATAR verkligen att köra på gammal musik. Idag använde jag core-skivorna från Bramsved och de var kanon!

Stefan fick vara barnvakt idag när jag var och tränade. Jag har lovat att han ska få betalt också så han kan spara ihop till något skoj. Allt gick jättebra men han var inte helt nöjd över att få byta bajsblöja...
Han ligger i soffan helt utslagen nu för han har varit på "Vått is life" tidigare idag. Han tyckte det var görkul. Bra att han äntligen får lite fritidsaktiviteter som han gillar. Jag har också grillat honom en del på SO-läxan.



Angelina sover som en gris. Gick och lade henne för en timme sedan och jag hörde att hon var uppe och sprang på rummet men sedan gick hon tydligen och lade sig självmant. Det här med den nya sängen funkar verkligen kanon! Hon blev jätteledsen förut när Stefan fick bada och inte hon. Hon satt utanför dörren och kikade in på de andra och jag tyckte riktigt synd om henne...Lovade att vi ska gå dit på onsdag när jag är ledig. Vi är ju nästan aldrig där så det kan jag gott göra...


Sista rycket innan läggdags med fotbollströja och allt...

Färjestad lyckades ta sin första trepoängare när de bänkade Divis och ersatte med Gustavsson. Gött mos!

Gillar verkligen Niklas Wikegård som expert i Hockeykväll. Ärlig, engagerad och har en alldeles egen form av svenska-grammatik! Han äger verkligen hela programmet.

Undrar lite över hur min hals kommer att må imorgon....Jag kanske blir jättesjuk. Fy vad trist det skulle vara....Idag har jag faktiskt varit riktigt bra annars och käkat mat som aldrig förr. Bäst att hålla igen så att inte kilona smyger sig på igen....

Jobb igen i möra och det får inte bli för sent ikväll...Bäst att sätta fart med saker och ting.
Höres och synes.....


Såhär glada blev vi när Färjestad vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback