Från ett pass till ett annat...

Tjenahejsan! Nu är jag tillbaka från cirkelträningen och är svettig o go....
Idag var det i alla fall lite fler själar där och jisses vilket tempo de höll! Förstår att de var helt slut efteråt för de kämpade verkligen stenhårt. Då är det så himla kul att vara ledare. Fick till skivan också till slut och den blev riktigt bra, men naturligtvis blev det något fel med Coldplays "Fix you" som jag skulle ha med på stretchen. Har försökt i evigheter att få med den men det krånglar alltid av någon anledning....Skumt....

Har tagit med mig en stepbräda hem så jag kan träna inför torsdagen. Får bli ett lätt pass så jag hinner lära mig. Det känns som om mitt huvud är propp-fullt av träningspass av olika slag så nu kan jag snart inte ta in mer tror jag. Ska inte köra så mycket ikväll utan det får bli träning på dagen imorgon. Borde räcka med tre block.

Tänkte lägga in lite bilder men det går så himla segt så det orkar jag inte vänta på....får bli imorron istället....

Nu ska jag steppa loss innan det blir dusch å gonatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback