Fredag-update

Fredag kväll och jag har lite ont i magen för jag åt min obligatoriska Hawaii-pizza lite för fort. Ajajaj....nåja ska väl inte klaga för snart kommer jag inte kunna äta något alls.
Har jobbat i princip hela dagen så det har inte hunnit bli så mycket mer. Idag var det stor skillnad mot förra fredagen som var pest. För det första var det inte lika mycket folk och beställningar och för det andra så var folk mycket trevligare och mer positiva. Då blir det riktigt kul att arbeta. Fredag eftermiddag brukar vara rätt lugna och sköna faktiskt. Folk kommer mest in och köper med sig bakelser och man har tid att småsnacka lite.

Idag hände en otroligt pinsam grej när jag expiderade en kund. Jag fes. Inget högljutt men ändå...Jag såg antagligen ut som en tomat och blev så nervös att jag räknade fel på växeln....Har aldrig hänt förut och jag hoppas att det inte händer igen. Inte så fräscht att sälja bakelser och prutta samtidigt liksom...

Just nu får jag skälla lite på Angelina för hon försöker att gömma saker i blöjan. Inte så fräscht det heller. Sådan mor sådan dotter....

Nu ska jag fortsätta att umgås med min familj och kanske kolla på en film. Somnar nog antagligen för jag är ganska trött. Idag har jag verkligen haft i högsta växeln och då blir man lite väck när man sätter sig still.

Imorgon är det jobb igen och nu är det bara fyra dagar kvar...brrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback