Halvlek

Usch och fy och blä vad krampaktigt dåligt Sverige spelar. Just nu undrar jag om jag ska kolla Heroes istället? Är det verkligen värt att genomlida ytterligare 45 minuter? Kommer troligtvis ändå att göra det för jag har inte för vana att sluta titta mitt i matcher. Det är bara att hoppas att ett mirakel sker i halvtid och att de svenska grabbarna får mer krut i fötterna...

Skulle nästan göra vad som helst för att kunna svälja ner en tugga av en smörgås just nu....Hungrig som en varg och redan trött på glass....

Nu ska jag göra en liten ansträngning och gå ned och hänga en tvätt...

Kommentarer
Postat av: Pia

Läste ditt inlägg och fick en bra påminnelse om att jag hade ett laddning tvätt i min maskin. Har annars en förmåga att lägga mig, så där riktigt skönt, och sen kommer jag ihåg tvätten!! Grrr..

Skönt att allt gick bra med operationen.. Kämpa på.. om några veckor är allt glömt! :o)

2008-09-10 @ 21:31:48
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback