Jag åt lasagne...

...och det smakade ljuvligt.
Till min stora förvåning så lyckades jag pilla i mig lite kall lasagne på eftermiddagen. Helt underbart och det kändes att jag blev mycket piggare direkt.
Idag har jag annars mått ganska illa hela dagen. Starka värktabletter på tom mage är ingen höjdare direkt.
Angelina har varit på dagis i några timmar och jag har sovit en del när det har snurrat som värst samt fått bokföringen gjord när jag har varit piggare.

Har hjälpt Stefan med matteläxan. Han har sju sidor som han ska göra tills på måndag, men idag var det nästan ingen idé. Han är helt slut efter både KM och badhuset så han kunde inte räkna 45 + 5 ens. Bättre att lägga ner och köra hårt imorgon istället. Fick ge oss på engelskan istället. Det gick mycket lättare.

Just nu så trycker det som helvetet i öronen och tänderna. Ska försöka att hålla mig borta från Citodonet tills tio. Då kanske jag sover längre inatt.

Ska lägga mig och kolla på Idol och Heroes. Har inte hunnit att kolla gårdagens program men jag hänger kanske med ändå.

Har varit någon sorts telefonterror här idag. Tror att det har ringt närmare 15 samtal idag. De flesta undrar förstås hur jag mår så man får inte klaga över att folk bryr sig...Tack för omtanken allihop.
Hörs imorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback