Ännu en härlig dag

Tjiho! Solen skiner idag också och jag är faktiskt ledig. Halleluja! Har inte bestämt vad jag ska hitta på ännu men det brukar inte bli några svårigheter att fylla dagar med aktiviteter.
Fick faktiskt relativt lång sovmorgon också eftersom Stefan skulle ha slöjd här i Årjäng idag.
Har nyss avnjutit frukost i lugn och ro och nu ska jag och Angelina ta ett välbehövligt bad. Hon somnade i pappas knä igår vid sjutiden och har sovit som en gris hela natten.

Just nu håller hon på att gå igenom alla kläder hon fick av Nicole igår med stor förtjusning. Hon älskar verkligen kläder.

Ojojoj vad sjukt Söndagsparty var igår. Wrestlingen med Filip och Fredrik var något av det roligaste jag har sett på TV på länge. Marilyn Manson var precis lika flummigt knäpp som förväntat och han och Gardell verkade komma på god fot med varandra efter ett tag....
Det enda minuset med programmet att båda två (speciellt Fredrik) pratar alldeles för fort så det blir ganska rörigt emellanåt men det kan man ju ta. Äntligen ett program på söndag värt att se säger jag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback