Lite bilder från idag...


Jag river för glatta livet...


...och kniper av någon anledning ihop rumpan allt jag kan...Stefan har tydligen haft roligt när han har fotat....


ÅÅÅ så fint det blev!!!! Längst till höger ser ni biten vi inte nådde till....SÅÅÅ störande!


Sammanbiten kock!

Nea kom på besök och jädrans vad det går undan nu....

Vicken liten docka! Snart skulle jag tro att hon går på riktigt. Glenn smugglade ut Linas gåvagn utan att hon märkte det. Skönt att bli av med lite saker som bara står ivägen....



Angelina har däckat i soffan. Hon är trött efter att ha varit ute och sprungit mest hela dagen. Mamma har sprungit efter och letat mellan tapetrivningarna.


Jessica kom med lite kläder som jag ska gå igenom sen...Hon hade köpt en helt ny tunika från Me & I som var görfin. Hur snäll som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback