Nä jag har inte dött...

...jag har bara inte haft tid att blogga på några dagar. Bloggabstinensen är därmed väldigt stor så ni som inte vill läsa långa inlägg kan sluta läsa nu.
Mitt liv för tillfället är ett enda stort kaos. Fortfarande renovering hemma, jobbar som ett as, tränar, läser sagor, städar sågspån, väljer tapeter, tvättar (så gott jag kan), letar mat som är lättvindig att lag, diskar i tvättstugan...ja det går knappt att beskriva hur rörigt allt är. Märks också på mig för jag lägger bort plånböcker och nycklar precis överallt.

Längre än såhär kom jag inte igår för då strejkade datorn,,,,får se om jag kan få ordning på den ikväll och då blir det massa bilder bland annat,,,,

Nu måste jag jobba....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback