Nu måste det bli litte fart...

Känner mig sååå jäkla slö så nu är det dags att ge mig själv en stor kick i arslet för att få något gjort på min lediga dag.
Planer för idag:
1. Hänga tvätt och plocka undan lite grejer.
2. slänga en hel hög med sopor samt kompostera
3. sätta in en hel hög med räkningar i pärmen
4. åka upp och ta en kik på gymmet
5. köpa primer och täckpapp
6. förhoppningsvis hinna att kleta på skiten också
7. komma ut på en skön långpromenad
8.plocka undan lite skit runt huset

Ska bli intressant att se hur mycket av detta jag har gjort innan dagen är slut...

Måste leta upp batteriladdaren till kameran också. Som vanligt i det här huset så ligger ingenting där det ska.
Fick höra av Peter att fönstret och altandörren äntligen har anlänt så nu blir det nytt innan helgen förhoppningsvis. Ska bli skönt att det går framåt litegrann igen efter alldeles för mycket stiltje i renoveringsarbetet.

Håller på att bli tokig på båda barnen när det gäller frukost-ätandet. Stefan fullkomligt vägrade att äta imorse och jag blev tokig på honom! Han om någon MÅSTE äta frukost för att orka någonting. Vad gör man? Jag kan ju inte tugga åt honom.

Lina däremot ska ha en massa saker men när man har plockat fram så ska hon ha något annat. Eller så äter hon och säger att hon är mätt och sedan går det tio minuter och så är hon och rycker i kylskåpsdörren igen. Suck!

Nu ska jag ta en dusch och hoppas att jag kvicknar till så jag kan ta itu med dagens sysslor.

Bokade förresten tid hos Broman nästa onsdag så då blir det ryggknäckande vill jag lova....
Är inte värst mycket bättre i ryggen idag känner jag. Försöker att undvika bärande av Lina i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback