Så himla dålig...

...har jag varit en stund nu på att blogga. Nu måste jag skärpa till mig lite.

Idag var det tillbaks till jobbet och det kändes ganska "sugigt" som Stefan skulle ha sagt. Är trött och slö och har arbetslust 0,0 ungefär. Det är i alla fall inte den där hysterin som var förra veckan ¨så det blir en mjukstart tack och lov....

Angelina var också typ medvetslös när jag släpade henne till dagis imorse. Stackars lilla tös....

Sitter och funderar på vad jag ska laga för mat i mitt nya kök idag. Peter har skött matlagningen precis hela helgen så jag har knappt provat grejerna. Jo jag stekte lite korv i förrgår förresten....Hmmm blev fruktansvärt sugen på spaghetti och köttfärssås...men det förstås...det äter inte Stefan....hmmm...får fundera lite till,,,..

Nu är nog min lunch snart över tror jag...back to work....ikväll ska jag försöka att komma till skott igen,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback