Bitter

...är det lätt att man blir när solen och värmen äntligen har kommit tillbaka och jag måste spendera min tid på jobbet. Känns orättvist på något vis trots att jag vet att det bara är att bita ihop. Känns som om jag skulle kunna göra vad som helst för att bara få en enda dag på stranden, En enda dag. Det har jag nämligen inte haft på hela sommaren...

Imorgon är jag ju ledig men då säger de att det ska regna. Det är bara att hålla tummarna att det inte blir så...

Igår ringde Peter på ett jättebilligt elpiano som han hittade på Blocket. Det blir kanske att åka och titta på det i Arvika någon gång under helgen....Vore så himla kul att äntligen få tag på ett till rimligt pris.

Nu måste jag göra mig iordning for work. Återkommer med bilder senare under dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback