Helgen redan över....

...igen och imorgon är det återigen jobb som väntar. Tänkte lägga upp lite bilder som är tagna under helgen. Har inte hunnit förrän nu...


Fredags-slöing i fåtöljen...


Vi äter alltid pizza på fredagar (med vissa undantag), en rutin som vi har haft i många många år nu. I fredags fick det dock bli en räkrulle som omväxling...dä ä oxå gott...



Stefan flyger högt på studsmattan



Småtjejerna får också vara med förstås


Småkatterna har fått vara ute och sprungit hela helgen. De älskar det men är ändå lydiga och kommer in när de blir trötta...



Lizzie håller dock ett vakande öga över de små så de inte blir för våghalsiga. Är de det så bär hon in dem i nackskinnet...



Fredagsmys hos grannarna


Myggen höll på att bita ihjäl oss trots Peters fiffiga myggskrämmar-funktion på Iphonen....


Det bästa av allt när man kommer hem på fredagskvällen och benen värker efter 10 timmars gående och stående. Prisa våra nya fåtöljer som man bara fäller ner och ut till ryggläge! Värda varenda krona....



Lina ville sova i soffan...nu blev det ju inte riktigt så men mysa kan man ju alltid göra...



Igår hade jag och Linan lite kalas med kex och ost. Angelina kunde minsann bre sina kex alldeles själv...


Nu är äntligen Stefans loftsäng nedmonterad och Peters gamla säng står där istället. Eftersom Peter skruvade så fick jag äran att städa iordnnig samt slänga en massa saker som Stefan inte behöver längre. Blev riktigt bra till slut och jag tror Stefan blev nöjd. Nu är det hans uppgift att hålla ordning....

Jag har som sagt städat nästan hela dagen för det tar lite tid när det är sådär rörigt som det är på Stefans rum. Hann dock med en halv golfrunda med Bittan också. Började åska när vi var på 4:an så¨vi tog det säkra före det osäkra och hoppade över tre hål. Lika bra det för jag spelar som en kratta ändå. Blir sämre och sämre för varje gång så nu är jag snart på nybörjarnivå igen....Sorgligt men sant!
Åkte tillbaka till Årjäng och tog städningen på cafét också och fick dessutom en trevlig promenad hem....

Angelina var väldigt trött när jag kom hem så efter lite falukorv till kvällsmat så dalade prinsessan innan jag ens läst färdigt böckerna...Det är slitsamt att leka hela dagarna, cykla och hoppa studsmatta....

Nu ska jag umgås lite med min sambo innan hann åker tillbaka till Norge igen....Gonatt allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback